Během měsíce října probíhají v Plzni zkušební jízdy trolejbusu Škoda 24 Tr Irisbus pro M. Lázně. Vůz byl však původně určen pro Dopravní společnost Zlína a Otrokovic, což je vidět z nátěru.
Dne 24.11.2004 však vůz ohořel při převozu po železnici ve stanici Úvaly u Prahy. O události se lze dočíst na stránce Požáry.cz včetně několika snímků. Trolejbusu se ztopořila anténa a dotkla se trolejového vedení, čímž došlo ke zkratu a následném požáru, při kterém shořel interiér (nejvíce stanoviště řidiče) a kabeláž Karosy. Elektrická výzbroj ze Škodovky zůstala neporušená.
Tykadlák byl dopraven zpátky do Plzně, kde by odstrojen od trolejbusového vybavení a poslán do Karosy na opravu. Ve Vysokém Mýtě obdržel vůz novou nástavbu s podhledy a zadní víko motoru. Proč je ovšem oboje vyvedeno v bílé, nám není známo. Poté byl v Plzni vůz opět zkompletován. Dostal však jinou elektrickou výzbroj (ale stejného typu), protože původní obdržel nový "náhradní" trolejbus pro Zlín. Celkové provedení je totožné s dodanou verzí trolejbusu Škoda 24 Tr Irisbus pro Jihlavu. Nemá tedy pomocný dieselový pohon ani baterie či automatické stahováky sběračů.
V úterý 25.10.2005 došlo k předání trolejbusu Mariánským Lázním, které vůz zakoupili z pochopitelných důvodů se slevou, a k přetažení po silnici do místního DP. Zde obdrží evidenční číslo 52 a doplní tak prototyp tohoto typu, jenž je v Mariánkách již od listopadu 2004 a byl zakoupen rovněž s výraznou slevou. |