:.. trolejbusy.plzenskamhd.net ..:

znak města Plzně   trolejbusy.plzenskamhd.net   znak města Plzně
trolejbusy.plzenskamhd.net: prehled plzenskych trolejbusu
Trolejbusy
Přehled všech plzeňských trolejbusů
V následujících tabulkách jsou uvedeny všechny nám známé trolejbusy, které se pohybovaly po plzeňských ulicích v pravidelném provozu s cestujícími. Nejsou zde tedy podchyceny zkušební prototypy vozů a podobné nahodilé anomálie. Přehled se snažíme neustále doplňovat. Máte-li nějaké připomínky nebo snad dokonce údaje k doplnění či upřesnění, napište nám!

Za vzácné fotky z první poloviny 80. let velmi děkujeme Robokubovi.

Vysvětlivky: V tabulce jsou pod položkou STAV zobrazovány symboly pro snadnější a rychlejší orientaci. Lze takto například rychle zjistit, které vozy jsou ještě v provozu, které jsou již definitivně sešrotovány apod.

Význam jednotlivých symbolů:
v provozu - trolejbus v provozu
vyřazený - vyřazený, ale nesešrotovaný vůz (fyzicky ještě existuje), např. v muzeu, jako vrak atd.
sešrotovaný - již sešrotované vozidlo
neznámý osud - není znám osud vozu

Přehled evidenčních čísel: 96 – 100; 101 – 200; 201 – 300; 301 – 400; 401 – 500;
501 – 524; mimo pořadí

ev. č.

typ/
série

stav

výr. č.
(nové)

vyroben
(do DP)

moder-
nizace

vyřazen
(šrotace)

foto

barva/poznámka
201 9 Tr3   11.11.1963   1977-78    
202 9 Tr3   14.12.1963   1977-78
(03/1997)
  po vyřazení Kůští
203 9 Tr4   17.12.1963   1978    
204 9 Tr8   30.09.1965   1978-79    
205 9 Tr8   30.09.1965   1978-79    
206 9 Tr8   14.10.1965   1978-79    
207 9 Tr8   14.10.1965   13.09.1978   nyní JZD Týnec
208 9 Tr8   14.10.1965   1978-79
(počátek
90. let)
  po vyřazení JZD Štěnovice
209 9 Tr8   12.11.1965   1978-79    
210 9 Tr8   12.11.1965   09.08.1979    
211 9 Tr8   12.11.1965   1978-79
(80. léta)
  po vyřazení Všeruby
212 9 Tr8   23.12.1965   1978-79
(80. léta)
  po vyřazení Všeruby
213 9 Tr   31.12.1965   1978   vůz s pokusnými úpravami
214 T 11 II. prototyp 5002 1964
(20.09.1966)
  1978
(konec 80. let)
  po vyřazení Velhartice
215 9 Tr10   07.02.1967   05.08.1980
(09/1997)
  po vyřazení Pňovany
216 9 Tr10   07.02.1967   07.11.1979
(počátek
90. let)
  po vyřazení sad Všeruby
217 9 Tr10   07.02.1967   1978-79    
218 9 Tr10   07.02.1967   1978-79    
219 T 11/0 5003 29.06.1967   1978
(80. léta)
  po vyřazení JZD Lnáře
220 T 11/0 5005 29.06.1967   1978
(08/1998)
  úředně prodán do Nepomuka, objeven v Kasejovicích
221 9 Tr12   30.12.1967   1979-80    
222 9 Tr12   30.12.1967   1979-80
(1993)
  po vyřazení Těchobuzice
223 9 Tr12   30.12.1967   1979-80    
224 9 Tr12   30.12.1967   1979-80
(80. léta)
  po vyřazení
Plzeň-Křimice
225 9 Tr12   30.12.1967   1979-80    
226 9 Tr12   24.07.1968   1979-80
(08/1996)
  po vyřazení Třebobuz
227 9 Tr13   25.07.1968   1979-80    
228 9 Tr13   25.07.1968   08.10.1979
(počátek
90. let)
  po vyřazení sad Všeruby
229 9 Tr13   25.07.1968   1979-80
(konec 80. let)
  po vyřazení
Plzeň-Koterov
230 9 Tr13   25.07.1968   1979-80   nyní Raztely
231 9 Tr13   25.07.1968   1979-80    
232 9 Tr13   25.05.1968   1979-80   nyní Mokrouše
233 9 Tr13   28.11.1968   1979-80
(léto 1994)
  po vyřazení
Plzeň-Mikulka,
od 1992 papírna Bukovec
234 9 Tr14   24.03.1969   1980-81    
235 9 Tr14   24.03.1969   12/1980(?)   po vyřazení
Starý Plzenec,
od pol. 80. let Mokrouše
236 9 Tr14   24.03.1969   1980-81
(05/1997)
  po vyřazení
Plzeň-Černice
237 9 Tr14   24.03.1969   1980-81    
238 9 Tr14   24.03.1969   1980-81
(80. léta)
  po vyřazení
Starý Plzenec
239 9 Tr14   1969-70   1980-81    
240 9 Tr14   09.04.1969   02/1981
(počátek
80. let)
  po vyřazení Chotíkov
241 9 Tr14 5138
12.01.1970   12/1980   původně Senec,
od 1996 Druztová, cca od 2002 vrak v Airparku Zruč
242 9 Tr14   12.02.1970   1980-81
(počátek 80. let)
  po vyřazení
Plzeň-Lopatárna
243 9 Tr15   03.02.1970   1981
(počátek
90. let)
  po vyřazení sad Všeruby
244 9 Tr15   03.02.1970   12/1980    
245 9 Tr15   03.02.1970   04/1983   po vyřazení
Plzeň Slovanská tř.
246 9 Tr15   03.02.1970   21.08.1981
(80. léta)
  po vyřazení
Starý Plzenec
247 9 TrBKR   21.12.1970   04/1983   prototyp
248 T 11/0 5008 1967
(29.12.1970)
  1980   z Brna č. 55;
od 199? exponát Technického Muzea Brno
249 9 Tr16   02.09.1971   05/1983    
250 9 Tr16   02.09.1971   05/1983    
251 9 Tr16   02.09.1971   05/1983    
252 9 Tr16   02.09.1971   06/1983
(v DP 1987)
  1980 přečíslován
na 278II
253 9 Tr16   02.09.1971   06/1983    
254 9 Tr18   05.12.1972   01.05.1984    
255 9 Tr18   05.12.1972   01.05.1984    
256 9 Tr18   05.12.1972   úředně 01.05.1984
(29.09.1980)
   
257 9 Tr19 5233 10.07.1973   1989, úředně 01.10.1984
(2002)
  1981 přečíslován
na 283II;
po vyřazení Kyšice, od 04/1997
Plzeň-Černice
258 9 Tr19   10.07.1973   01.10.1984    
259 9 Tr19   10.07.1973   01.10.1984    
260 9 Tr19   10.07.1973   01.05.1984
(1995)
  po vyřazení Chotíkov, konec
80. let Spálené Poříčí, 1. polovina 90. let areál Kovošrotu
261 9 Tr19   10.07.1973   01.10.1984    
262 9 Tr19   10.07.1973   01.10.1984
(1997)
  po vyřazení Štěnovice
263 9 Tr19 5743 09.07.1974   1986
(11/1994)
  po vyřazení Šťáhlavy
264 9 Tr20 5746 09.07.1974   17.09.1986    
265 9 Tr20 5747 09.07.1974   17.09.1986    
266 9 Tr20 5748 09.07.1974   1986    
267 9 Tr20 5749 09.07.1974   17.09.1986    
268 9 Tr20 5750 26.06.1974   21.11.1988    
269 9 Tr20 6053 17.06.1975   21.11.1988    
270 9 Tr20 6054 17.06.1975   17.09.1986    
271 9 Tr20 6055 17.06.1975   18.09.1986    
272 9 Tr20 6056 01.07.1975   18.09.1986
(počátek
90. let)
po vyřazení Bděněves
273 9 Tr20 6057 01.07.1975   18.09.1986    
274 9 Tr20 6058 01.07.1975   18.09.1986    
275 9 Tr20 6062 01.07.1975   21.11.1988    
276 9 Tr20 6060 01.07.1975   18.09.1986
(2002)
  po vyřazení
Plzeň-Černice
277 9 Tr20 6061 01.07.1975   18.09.1986  
278 9 Tr20 6059 01.07.1975   úředně 18.09.1986
(31.10.1979)
  po nehodě karoserie z 252, viz vůz 278II
278II 9 Tr16   02.09.1971   06/1983
(v DP 1987)
  do 1980 pod číslem 252
279 9 TrH25  
1978   1986    
280 9 TrH25   1978   1986    
281 9 TrH25   1978   1986    
282 9 TrH25   1978   1988    
283 9 TrH25   1978   úředně 1986
(31.12.1980)
  po nehodě karoserie z vozu 251
283II 9 Tr19 5233 10.07.1973   1989, úředně 01.10.1984
(2002)
  do 1981 č. 257;
po vyřazení Kyšice;
od 04/1997
Plzeň-Černice
284 9 TrH25   1978   1986    
285 9 TrH25   1978   1989    
286 9 TrH25   1978   1989    
287 9 TrH25   1978   1989    
288 9 TrH25   1978   1988  
289 9 TrH25   1978   1989    
290 9 TrH25   1978   1989    
291 9 TrH25   1978   1989    
292 9 TrH25   1978   1989    
293 9 TrH25   1978   1988    
294 9 TrH25 6910 1978   1988
(léto 1998)
  po vyřazení Krukanice
295 9 TrH25   1978   1989  
296 9 TrH25   1978   1989    
297 9 TrH25   1978   1988
(11/1984)
po vyřazení Šťáhlavy
298 9 TrH25   1978   1989    
299 9 TrH25   1978   1989    
300 9 TrH25   1978   1989    
© 2002 - 2009
pavel2 & hupi

NAVRCHOLU.cz
trolejbusy.plzenskamhd.net: Reklama
Reklama: