
ev. č. |

typ/
série |

stav |

výr. č.
(nové) |

vyroben
(do DP) |

moder-
nizace |

vyřazen
(šrotace) |

foto |

barva/poznámka |
201 |
9 Tr3 |
 |
|
11.11.1963 |
|
1977-78 |
|
|
202 |
9 Tr3 |
 |
|
14.12.1963 |
|
1977-78
(03/1997) |
|
po vyřazení Kůští |
203 |
9 Tr4 |
 |
|
17.12.1963 |
|
1978 |
|
|
204 |
9 Tr8 |
 |
|
30.09.1965 |
|
1978-79 |
|
|
205 |
9 Tr8 |
 |
|
30.09.1965 |
|
1978-79 |
|
|
206 |
9 Tr8 |
 |
|
14.10.1965 |
|
1978-79 |
|
|
207 |
9 Tr8 |
 |
|
14.10.1965 |
|
13.09.1978 |
|
nyní JZD Týnec |
208 |
9 Tr8 |
 |
|
14.10.1965 |
|
1978-79
(počátek
90. let) |
|
po vyřazení JZD Štěnovice |
209 |
9 Tr8 |
 |
|
12.11.1965 |
|
1978-79 |
|
|
210 |
9 Tr8 |
 |
|
12.11.1965 |
|
09.08.1979 |
|
|
211 |
9 Tr8 |
 |
|
12.11.1965 |
|
1978-79
(80. léta) |
|
po vyřazení Všeruby |
212 |
9 Tr8 |
 |
|
23.12.1965 |
|
1978-79
(80. léta) |
|
po vyřazení Všeruby |
213 |
9 Tr |
 |
|
31.12.1965 |
|
1978 |
|
vůz s pokusnými úpravami |
214 |
T 11 II. prototyp |
 |
5002 |
1964
(20.09.1966) |
|
1978
(konec 80. let) |
|
po vyřazení Velhartice |
215 |
9 Tr10 |
 |
|
07.02.1967 |
|
05.08.1980
(09/1997) |
|
po vyřazení Pňovany |
216 |
9 Tr10 |
 |
|
07.02.1967 |
|
07.11.1979
(počátek
90. let) |
|
po vyřazení sad Všeruby |
217 |
9 Tr10 |
 |
|
07.02.1967 |
|
1978-79 |
|
|
218 |
9 Tr10 |
 |
|
07.02.1967 |
|
1978-79 |
|
|
219 |
T 11/0 |
 |
5003 |
29.06.1967 |
|
1978
(80. léta) |
|
po vyřazení JZD Lnáře |
220 |
T 11/0 |
 |
5005 |
29.06.1967 |
|
1978
(08/1998) |
|
úředně prodán do Nepomuka, objeven v Kasejovicích |
221 |
9 Tr12 |
 |
|
30.12.1967 |
|
1979-80 |
|
|
222 |
9 Tr12 |
 |
|
30.12.1967 |
|
1979-80
(1993) |
|
po vyřazení Těchobuzice |
223 |
9 Tr12 |
 |
|
30.12.1967 |
|
1979-80 |
|
|
224 |
9 Tr12 |
 |
|
30.12.1967 |
|
1979-80
(80. léta) |
|
po vyřazení
Plzeň-Křimice |
225 |
9 Tr12 |
 |
|
30.12.1967 |
|
1979-80 |
|
|
226 |
9 Tr12 |
 |
|
24.07.1968 |
|
1979-80
(08/1996) |
|
po vyřazení Třebobuz |
227 |
9 Tr13 |
 |
|
25.07.1968 |
|
1979-80 |
|
|
228 |
9 Tr13 |
 |
|
25.07.1968 |
|
08.10.1979
(počátek
90. let) |
|
po vyřazení sad Všeruby |
229 |
9 Tr13 |
 |
|
25.07.1968 |
|
1979-80
(konec 80. let) |
|
po vyřazení
Plzeň-Koterov |
230 |
9 Tr13 |
 |
|
25.07.1968 |
|
1979-80 |
|
nyní Raztely |
231 |
9 Tr13 |
 |
|
25.07.1968 |
|
1979-80 |
|
|
232 |
9 Tr13 |
 |
|
25.05.1968 |
|
1979-80 |
|
nyní Mokrouše |
233 |
9 Tr13 |
 |
|
28.11.1968 |
|
1979-80
(léto 1994) |
|
po vyřazení
Plzeň-Mikulka,
od 1992 papírna Bukovec |
234 |
9 Tr14 |
 |
|
24.03.1969 |
|
1980-81 |
|
|
235 |
9 Tr14 |
 |
|
24.03.1969 |
|
12/1980(?) |
|
po vyřazení
Starý Plzenec,
od pol. 80. let Mokrouše |
236 |
9 Tr14 |
 |
|
24.03.1969 |
|
1980-81
(05/1997) |
|
po vyřazení Plzeň-Černice |
237 |
9 Tr14 |
 |
|
24.03.1969 |
|
1980-81 |
|
|
238 |
9 Tr14 |
 |
|
24.03.1969 |
|
1980-81
(80. léta) |
|
po vyřazení
Starý Plzenec |
239 |
9 Tr14 |
 |
|
1969-70 |
|
1980-81 |
|
|
240 |
9 Tr14 |
 |
|
09.04.1969 |
|
02/1981
(počátek
80. let) |
|
po vyřazení Chotíkov |
241 |
9 Tr14 |
 |
5138
|
12.01.1970 |
|
12/1980 |
|
původně Senec,
od 1996 Druztová, cca od 2002 vrak v Airparku Zruč |
242 |
9 Tr14 |
 |
|
12.02.1970 |
|
1980-81
(počátek 80. let) |
|
po vyřazení
Plzeň-Lopatárna |
243 |
9 Tr15 |
 |
|
03.02.1970 |
|
1981
(počátek
90. let) |
|
po vyřazení sad Všeruby |
244 |
9 Tr15 |
 |
|
03.02.1970 |
|
12/1980 |
|
|
245 |
9 Tr15 |
 |
|
03.02.1970 |
|
04/1983 |
|
po vyřazení
Plzeň Slovanská tř. |
246 |
9 Tr15 |
 |
|
03.02.1970 |
|
21.08.1981
(80. léta) |
|
po vyřazení Starý Plzenec |
247 |
9 TrBKR |
 |
|
21.12.1970 |
|
04/1983 |
|
prototyp |
248 |
T 11/0 |
 |
5008 |
1967
(29.12.1970) |
|
1980 |
|
z Brna č. 55;
od 199? exponát Technického Muzea Brno |
249 |
9 Tr16 |
 |
|
02.09.1971 |
|
05/1983 |
|
|
250 |
9 Tr16 |
 |
|
02.09.1971 |
|
05/1983 |
|
|
251 |
9 Tr16 |
 |
|
02.09.1971 |
|
05/1983 |
|
|
252 |
9 Tr16 |
 |
|
02.09.1971 |
|
06/1983
(v DP 1987) |
|
1980 přečíslován
na 278II |
253 |
9 Tr16 |
 |
|
02.09.1971 |
|
06/1983 |
|
|
254 |
9 Tr18 |
 |
|
05.12.1972 |
|
01.05.1984 |
|
|
255 |
9 Tr18 |
 |
|
05.12.1972 |
|
01.05.1984 |
|
|
256 |
9 Tr18 |
 |
|
05.12.1972 |
|
úředně 01.05.1984
(29.09.1980) |
|
|
257 |
9 Tr19 |
 |
5233 |
10.07.1973 |
|
1989, úředně 01.10.1984
(2002) |
|
1981 přečíslován
na 283II;
po vyřazení Kyšice, od 04/1997
Plzeň-Černice |
258 |
9 Tr19 |
 |
|
10.07.1973 |
|
01.10.1984 |
|
|
259 |
9 Tr19 |
 |
|
10.07.1973 |
|
01.10.1984 |
|
|
260 |
9 Tr19 |
 |
|
10.07.1973 |
|
01.05.1984
(1995) |
|
po vyřazení Chotíkov, konec
80. let Spálené Poříčí, 1. polovina 90. let areál Kovošrotu |
261 |
9 Tr19 |
 |
|
10.07.1973 |
|
01.10.1984 |
|
|
262 |
9 Tr19 |
 |
|
10.07.1973 |
|
01.10.1984
(1997) |
|
po vyřazení Štěnovice |
263 |
9 Tr19 |
 |
5743 |
09.07.1974 |
|
1986
(11/1994) |
|
po vyřazení Šťáhlavy |
264 |
9 Tr20 |
 |
5746 |
09.07.1974 |
|
17.09.1986 |
|
|
265 |
9 Tr20 |
 |
5747 |
09.07.1974 |
|
17.09.1986 |
|
|
266 |
9 Tr20 |
 |
5748 |
09.07.1974 |
|
1986 |
|
|
267 |
9 Tr20 |
 |
5749 |
09.07.1974 |
|
17.09.1986 |
|
|
268 |
9 Tr20 |
 |
5750 |
26.06.1974 |
|
21.11.1988 |
|
|
269 |
9 Tr20 |
 |
6053 |
17.06.1975 |
|
21.11.1988 |
|
|
270 |
9 Tr20 |
 |
6054 |
17.06.1975 |
|
17.09.1986 |
|
|
271 |
9 Tr20 |
 |
6055 |
17.06.1975 |
|
18.09.1986 |
|
|
272 |
9 Tr20 |
 |
6056 |
01.07.1975 |
|
18.09.1986
(počátek
90. let) |
 |
po vyřazení Bděněves |
273 |
9 Tr20 |
 |
6057 |
01.07.1975 |
|
18.09.1986 |
|
|
274 |
9 Tr20 |
 |
6058 |
01.07.1975 |
|
18.09.1986 |
|
|
275 |
9 Tr20 |
 |
6062 |
01.07.1975 |
|
21.11.1988 |
|
|
276 |
9 Tr20 |
 |
6060 |
01.07.1975 |
|
18.09.1986
(2002) |
|
po vyřazení
Plzeň-Černice |
277 |
9 Tr20 |
 |
6061 |
01.07.1975 |
|
18.09.1986 |
 |
|
278 |
9 Tr20 |
 |
6059 |
01.07.1975 |
|
úředně 18.09.1986
(31.10.1979) |
|
po nehodě karoserie z 252, viz vůz 278II |
278II |
9 Tr16 |
 |
|
02.09.1971 |
|
06/1983
(v DP 1987) |
|
do 1980 pod číslem 252 |
279 |
9 TrH25 |
 |
 
|
1978 |
|
1986 |
|
|
280 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1986 |
|
|
281 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1986 |
|
|
282 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1988 |
|
|
283 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
úředně 1986
(31.12.1980) |
|
po nehodě karoserie z vozu 251 |
283II |
9 Tr19 |
 |
5233 |
10.07.1973 |
|
1989, úředně 01.10.1984
(2002) |
|
do 1981 č. 257;
po vyřazení Kyšice;
od 04/1997
Plzeň-Černice |
284 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1986 |
|
|
285 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1989 |
|
|
286 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1989 |
|
|
287 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1989 |
|
|
288 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1988 |
 |
|
289 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1989 |
|
|
290 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1989 |
|
|
291 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1989 |
|
|
292 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1989 |
|
|
293 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1988 |
|
|
294 |
9 TrH25 |
 |
6910 |
1978 |
|
1988
(léto 1998) |
|
po vyřazení Krukanice |
295 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1989 |
 |
|
296 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1989 |
|
|
297 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1988
(11/1984) |
 |
po vyřazení Šťáhlavy |
298 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1989 |
|
|
299 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1989 |
|
|
300 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1989 |
|
|