
ev. č. |

typ/
série |

stav |

výr. č.
(nové) |

vyroben
(do DP) |

moder-
nizace |

vyřazen
(šrotace) |

foto |

barva/poznámka |
301 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
konec 1990
(1991) |
|
|
302 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1989
(1991) |
|
|
303 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1990 |
|
|
304 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
02/1991
(1993) |
|
|
305 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
06/1991 |
|
|
306 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1990 |
|
|
307 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1990 |
|
|
308 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1990 |
|
|
309 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1990
(1991) |
|
|
310 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1990 |
|
|
311 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1986 |
|
nyní v Kyšicích |
312 |
9 TrH25 |
 |
|
1978 |
|
1986 |
|
|
313 |
9 TrHT25 |
 |
|
1978 |
|
1979 |
|
zkušební provoz; 1979 až 1992 Mariánské Lázně ev. č. 32 |
313II |
9 TrHT26 |
 |
|
1979 |
|
1990 |
|
|
314 |
9 TrHT26 |
 |
|
1979 |
|
04/1994
(1996) |
|
po vyřazení Zubrnice, pak DP Teplice |
315 |
9 TrHT26 |
 |
|
1979 |
|
11/1991 |
|
nyní vrak
v Airparku Zruč |
316 |
9 TrHT26 |
 |
|
1979 |
|
06/1989 |
|
|
317 |
9 TrHT26 |
 |
|
1979 |
|
02/1992
(1993) |
|
|
318 |
9 TrHT26 |
 |
|
1979 |
|
1991
(1993) |
|
|
319 |
9 TrHT26 |
 |
|
1979 |
|
01/1992
(1993) |
|
|
320 |
9 TrHT26 |
 |
7187
|
1979 |
|
11/1991 |
|
nyní v Předenicích |
321 |
9 TrHT26 |
 |
|
1979 |
|
06/1991
(1998) |
|
po vyřazení Vejprnice |
322 |
9 TrHT26 |
 |
|
1979 |
|
09/1991 |
|
|
323 |
9 TrHT26 |
 |
7242 |
1979 |
|
11/1991 |
|
po vyřazení Zruč;
od 16.05.1997 Muzeum Škoda |
324 |
9 TrHT26 |
 |
7243 |
1979 |
|
01/1992 |
|
po vyřazení Nepomuk; od 01/1997 Skašov - májka, od 01/1998
Skašov - hájovna |
325 |
9 TrHT28 |
 |
|
02.10.1980 |
|
06/1991 |
|
nyní Sychrov |
326 |
9 TrHT28 |
 |
|
07.10.1980 |
|
02/1992
(1993) |
|
|
327 |
9 TrHT28 |
 |
|
07.10.1980 |
|
04/1988
(1992) |
|
|
328 |
9 TrHT28 |
 |
|
10.10.1980 |
|
09/1991
(1992) |
|
|
329 |
9 TrHT28 |
 |
7240 |
10.10.1980 |
|
11/1991 |
 |
nyní Nebřeziny (okres Plzeň-sever), cca 2 km od Plas |
330 |
9 TrHT28 |
 |
|
07.10.1980 |
|
24.07.198?
(1991) |
|
|
331 |
9 TrHT28 |
 |
|
12.10.1980 |
|
02/1991
(1992) |
|
|
332 |
9 TrHT28 |
 |
|
07.10.1980 |
|
05/1992
(1993) |
|
|
333 |
9 TrHT28 |
 |
|
02.10.1980 |
|
11/1991
(1993) |
|
|
334 |
9 TrHT28 |
 |
|
10.10.1980 |
|
1987
(1991) |
 |
|
335 |
9 TrHT28 |
 |
|
07.10.1980 |
|
03/1991
(1993) |
|
|
336 |
9 TrHT28 |
 |
|
02.10.1980 |
|
11/1991
(1993) |
|
|
337 |
9 TrHT28 |
 |
|
12.10.1980 |
|
04/1991 |
|
|
338 |
9 TrHT28 |
 |
|
04.10.1980 |
|
11/1991
(1993) |
|
|
339 |
9 TrHT28 |
 |
|
07.10.1980 |
|
09/1993 |
|
po vyřazení
Plzeň-Lobzy;
nyní v Č. Budějovicích historický vůz #12, 16.10.2004 v Plzni na oslavách 145 let Škodovky |
340 |
14 Tr0 |
 |
|
09.12.1980 |
|
09/1981 |
|
zkušební provoz; pak do Zlína, tam 1981
až 1989 #26 |
340II |
14 Tr0 |
 |
8380 |
13.02.1981 |
|
04/1988
(1991) |
|
|
341 |
9 TrHT28 |
 |
7850 |
16.03.1981 |
|
11/1991
(1994) |
|
po vyřazení Borovy |
342 |
9 TrHT28 |
 |
7851 |
16.03.1981 |
|
06/1991
(07/1994) |
|
po vyřazení
Plzeň-Čechurov;
od 01/1993 Plzeň, Luční ul.;
od 04/1993
Plzeň-Radčice |
343 |
9 TrHT28 |
 |
7852 |
16.03.1981 |
|
11/1991
(1993) |
|
|
344 |
9 TrHT28 |
 |
7853 |
16.03.1981 |
|
11/1991
(2002) |
|
|
345 |
9 TrHT28 |
 |
7854 |
16.03.1981 |
|
11/1991
(1993) |
|
|
346 |
14 Tr0 |
 |
8381 |
10.03.1982 |
|
1987
(1992) |
 |
|
347 |
14 Tr0 |
 |
8382 |
10.03.1982 |
|
1985
(1992) |
|
|
348 |
14 Tr0 |
 |
8383 |
10.03.1982 |
|
1987
(1992) |
|
|
349 |
14 Tr0 |
 |
8384 |
13.02.1982 |
|
1984
(1992) |
|
|
350 |
14 Tr0 |
 |
8385 |
13.02.1982 |
|
1985
(1993) |
|
|
351 |
14 Tr0 |
 |
8386 |
10.03.1982 |
|
1986
(1993) |
|
|
352 |
14 Tr01 |
 |
|
1982 |
|
31.05.1994 |
|
poté v DP Vilnius, Litva #579 |
353 |
14 Tr01 |
 |
|
1982-83 |
|
10/1992
úředně 28.01.1994 |
|
po vyřazení okolí Vrčně (Plzeň-jih) |
354 |
14 Tr01 |
 |
|
1982-83 |
|
31.05.1994 |
|
poté v DP Vilnius, Litva #580 |
355 |
14 Tr01 |
 |
|
1982-83 |
|
31.05.1994 |
 |
nový vůz
(foto Jan Štark)
poté v DP Vilnius, Litva #578 |
356 |
14 Tr01 |
 |
|
1982-83 |
|
28.01.1994 |
|
poté DP Kaunas, Litva |
357 |
14 Tr01 |
 |
|
1982-83 |
|
1986
úředně 28.01.1994
(1993) |
|
|
358 |
14 Tr01 |
 |
|
1982-83 |
|
31.05.1994 |
|
poté DP Kaunas, Litva |
359 |
14 Tr01 |
 |
|
1982-83 |
|
1986
úředně 28.01.1994
(1993) |
|
|
360 |
14 Tr01 |
 |
8490 |
24.02.1983 |
|
31.03.1994 |
|
poté DP Kaunas, Litva #360 |
361 |
14 Tr01 |
 |
8494 |
24.02.1983 |
|
31.03.1994 |
|
poté DP Kaunas, Litva |
362 |
14 Tr01 |
 |
8495 |
24.03.1983 |
|
08.02.1995 |
|
|
363 |
14 Tr01 |
 |
8496 |
16.03.1983 |
|
08.02.1995 |
|
|
364 |
14 Tr01 |
 |
8497 |
24.03.1983 |
|
01/1993 |
|
GO DP Zlín, dále ? |
365 |
14 Tr01 |
 |
8498 |
16.03.1983 |
|
28.09.1994 |
|
reklama Škoda Plzeň
zadní náprava Liaz |
366 |
14 Tr01 |
 |
8499 |
16.03.1983 |
|
31.01.1994 |
|
poté DP Kaunas, Litva #330 |
367 |
14 Tr01 |
 |
8500 |
16.03.1983 |
|
31.05.1994 |
|
poté DP Kaunas, Litva |
368 |
14 Tr01 |
 |
8501 |
16.03.1983 |
|
01/1993
úředně 30.04.1994 |
|
GO DP Zlín, do DP Vilnius, Litva #576 |
369 |
14 Tr01 |
 |
8502 |
24.02.1983 |
|
08.02.1995 |
|
|
370 |
14 Tr01 |
 |
8503 |
16.03.1983 |
|
06/1993
úředně 30.04.1994 |
|
GO DP Zlín, dále ?? |
371 |
14 Tr05 |
 |
9075 |
03.10.1984 |
|
10/1995 |
|
|
372 |
14 Tr05 |
 |
9077 |
19.09.1984 |
|
10/1995 |
 |
|
373 |
14 Tr05 |
 |
9081 |
09.09.1984 |
|
1995 |
 |
|
374 |
14 Tr05 |
 |
9084 |
09.09.1984 |
|
1995 |
 |
|
375 |
14 Tr05 |
 |
9086 |
09.09.1984 |
|
02/1995 |
 |
GO DP Brno, dále ?? |
376 |
14 Tr05 |
 |
9067 |
31.10.1984 |
|
05/1988 |
|
|
377 |
14 Tr05N3 |
 |
9221 |
03.05.1985 |
|
03/1996
úředně 01.07.1996 |
|
1997 na Ukrajinu
do města Černovcy
či Ivano-Frankovsk |
378 |
14 Tr07 |
 |
9883 |
30.09.1986 |
|
01.07.1996 |
|
1997 na Ukrajinu
do města Černovcy
či Ivano-Frankovsk |
379 |
14 Tr07 |
 |
9884 |
20.10.1986 |
|
31.12.2001 |
|
2002 prodán do Almaty, Kazachstán, #3054 |
380 |
14 Tr07 |
 |
9885 |
06.10.1986 |
|
01.07.1996 |
|
1997 na Ukrajinu
do města Černovcy
či Ivano-Frankovsk |
381 |
14 Tr07 |
 |
9886 |
30.09.1986 |
|
01.07.1996 |
|
1997 na Ukrajinu
do města Černovcy
či Ivano-Frankovsk |
382 |
14 Tr07 |
 |
9887 |
01.10.1986 |
|
? |
|
2002 GO
v pardubickém DP
na objednávku města Almaty, Kazachstán |
383 |
14 Tr07 |
 |
9888 |
03.10.1986 |
|
01.07.1996 |
 |
1997 na Ukrajinu
do města Černovcy
či Ivano-Frankovsk |
384 |
14 Tr07 |
 |
9889 |
30.09.1986 |
|
01.07.1996 |
|
1997 na Ukrajinu
do města Černovcy
či Ivano-Frankovsk |
385 |
14 Tr07 |
 |
9890 |
01.10.1986 |
|
01.07.1996 |
|
1997 na Ukrajinu
do města Černovcy
či Ivano-Frankovsk |
386 |
14 Tr07 |
 |
9881 |
24.09.1986 |
|
31.12.2001 |
|
2002 prodán do Almaty, Kazachstán, #3055 |
387 |
14 Tr07 |
 |
9892 |
08.10.1986 |
|
? |
 |
|
388 |
14 Tr07 |
 |
9893 |
17.10.1986 |
|
? |
 |
2003 odstaven
v pardubickém DP,
na podzim 2003 odvezen do Kovošrotu, pak vcelku prodán, nyní slouží jako rybářská chata |
389 |
14 Tr07 |
 |
9894 |
03.10.1986 |
|
31.12.2001 |
|
2002 prodán do Almaty, Kazachstán, #3056 |
390 |
14 Tr07 |
 |
9895 |
23.10.1986 |
|
01.07.1996 |
|
1997 na Ukrajinu
do města Černovcy
či Ivano-Frankovsk |
391 |
14 Tr07 |
 |
9896 |
24.09.1986 |
|
01.07.1996 |
|
1997 na Ukrajinu
do města Černovcy
či Ivano-Frankovsk |
392 |
14 Tr07 |
 |
9897 |
14.10.1986 |
|
31.12.2001 |
|
2002 prodán do Almaty, Kazachstán, #3057 |
393 |
14 Tr07 |
 |
9898 |
24.09.1986 |
|
03/1996
úředně 01.07.1996 |
|
1997 na Ukrajinu
do města Černovcy
či Ivano-Frankovsk |
394 |
14 Tr07 |
 |
9899 |
24.09.1986 |
|
12/2001 |
 |
17.12.2002 odvezen do Rumunska
07/2004 #610 v Iasi |
395 |
14 Tr07 |
 |
9900 |
30.09.1986 |
|
? |
|
|
396 |
14 Tr08/6 |
 |
10371 |
21.10.1987 |
|
? |
|
|
397 |
14 Tr08/6 |
 |
10372 |
21.10.1987 |
|
06/2002 |
 |
17.12.2002 odvezen do Rumunska
06/2004 ve městě Iasi, #612 |
398 |
14 Tr08/6 |
 |
10373 |
21.10.1987 |
|
08/2002 |
 |
17.12.2002 odvezen do Rumunska
07/2004 #611 v Iasi |
399 |
14 Tr08/6 |
 |
10374 |
21.10.1987 |
|
06/1997 |
 |
naposled v Třemošné (Datatechnik)
17.12.2002 odvezen do Rumunska |
400 |
14 Tr08/6 |
 |
10375 |
21.10.1987 |
|
? |
|
2002 GO
v pardubickém DP
na objednávku města Almaty, Kazachstán |