:.. trolejbusy.plzenskamhd.net ..:

znak města Plzně   trolejbusy.plzenskamhd.net   znak města Plzně
trolejbusy.plzenskamhd.net: prehled plzenskych trolejbusu
Trolejbusy
Přehled všech plzeňských trolejbusů
V následujících tabulkách jsou uvedeny všechny nám známé trolejbusy, které se pohybovaly po plzeňských ulicích v pravidelném provozu s cestujícími. Nejsou zde tedy podchyceny zkušební prototypy vozů a podobné nahodilé anomálie. Přehled se snažíme neustále doplňovat. Máte-li nějaké připomínky nebo snad dokonce údaje k doplnění či upřesnění, napište nám!

Zde bychom chtěli poděkovat Michalu Koubovi, který nám poskytl nejen údaje pro upřesnění našich tabulek, ale i některé historické fotografie, které si můžete prohlédnout v tomto přehledu.

Vysvětlivky: V tabulce jsou pod položkou STAV zobrazovány symboly pro snadnější a rychlejší orientaci. Lze takto například rychle zjistit, které vozy jsou ještě v provozu, které jsou již definitivně sešrotovány apod.

Význam jednotlivých symbolů:
v provozu - trolejbus v provozu (v Plzni)
vyřazený - vyřazený, ale nesešrotovaný vůz (fyzicky ještě existuje), např. v muzeu, jako vrak atd.
sešrotovaný - již sešrotované vozidlo
neznámý osud - není znám osud vozu

Přehled evidenčních čísel: 96 - 100; 101 - 200; 201 - 300; 301 - 400; 401 - 500
501 - 516; mimo pořadí

ev. č.

typ/
série

stav

výr. č.
(nové)

vyroben
(do DP)

moder-
nizace

vyřazen
(šrotace)

foto

barva/poznámka
301 9 TrH25   1978   konec 1990
(1991)
   
302 9 TrH25   1978   1989
(1991)
   
303 9 TrH25   1978   1990    
304 9 TrH25   1978   02/1991
(1993)
   
305 9 TrH25   1978   06/1991    
306 9 TrH25   1978   1990    
307 9 TrH25   1978   1990    
308 9 TrH25   1978   1990    
309 9 TrH25   1978   1990
(1991)
   
310 9 TrH25   1978   1990    
311 9 TrH25   1978   1986   nyní v Kyšicích
312 9 TrH25   1978   1986    
313 9 TrHT25   1978   1979   zkušební provoz; 1979 až 1992 Mariánské Lázně ev. č. 32
313II 9 TrHT26   1979   1990    
314 9 TrHT26   1979   04/1994
(1996)
  po vyřazení Zubrnice, pak DP Teplice
315 9 TrHT26   1979   11/1991   nyní vrak
v Airparku Zruč
316 9 TrHT26   1979   06/1989    
317 9 TrHT26   1979   02/1992
(1993)
   
318 9 TrHT26   1979   1991
(1993)
   
319 9 TrHT26   1979   01/1992
(1993)
   
320 9 TrHT26 7187
1979   11/1991   nyní v Předenicích
321 9 TrHT26   1979   06/1991
(1998)
  po vyřazení Vejprnice
322 9 TrHT26   1979   09/1991    
323 9 TrHT26 7242 1979   11/1991   po vyřazení Zruč;
od 16.05.1997 Muzeum Škoda
324 9 TrHT26 7243 1979   01/1992   po vyřazení Nepomuk; od 01/1997 Skašov - májka, od 01/1998
Skašov - hájovna
325 9 TrHT28   02.10.1980   06/1991   nyní Sychrov
326 9 TrHT28   07.10.1980   02/1992
(1993)
   
327 9 TrHT28   07.10.1980   04/1988
(1992)
   
328 9 TrHT28   10.10.1980   09/1991
(1992)
   
329 9 TrHT28 7240 10.10.1980   11/1991 nyní Nebřeziny (okres Plzeň-sever), cca 2 km od Plas
330 9 TrHT28   07.10.1980   24.07.198?
(1991)
   
331 9 TrHT28   12.10.1980   02/1991
(1992)
   
332 9 TrHT28   07.10.1980   05/1992
(1993)
   
333 9 TrHT28   02.10.1980   11/1991
(1993)
   
334 9 TrHT28   10.10.1980   1987
(1991)
334 v Doudlevcích; foto Ohníček 198?  
335 9 TrHT28   07.10.1980   03/1991
(1993)
   
336 9 TrHT28   02.10.1980   11/1991
(1993)
   
337 9 TrHT28   12.10.1980   04/1991    
338 9 TrHT28   04.10.1980   11/1991
(1993)
   
339 9 TrHT28   07.10.1980   09/1993   po vyřazení
Plzeň-Lobzy;
nyní v Č. Budějovicích historický vůz #12, 16.10.2004 v Plzni na oslavách 145 let Škodovky
340 14 Tr0   09.12.1980   09/1981   zkušební provoz; pak do Zlína, tam 1981
až 1989 #26
340II 14 Tr0 8380 13.02.1981   04/1988
(1991)
   
341 9 TrHT28 7850 16.03.1981   11/1991
(1994)
  po vyřazení Borovy
342 9 TrHT28 7851 16.03.1981   06/1991
(07/1994)
  po vyřazení
Plzeň-Čechurov;
od 01/1993 Plzeň, Luční ul.;
od 04/1993
Plzeň-Radčice
343 9 TrHT28 7852 16.03.1981   11/1991
(1993)
   
344 9 TrHT28 7853 16.03.1981   11/1991
(2002)
   
345 9 TrHT28 7854 16.03.1981   11/1991
(1993)
   
346 14 Tr0 8381 10.03.1982   1987
(1992)
346; foto Jan Štark  
347 14 Tr0 8382 10.03.1982   1985
(1992)
   
348 14 Tr0 8383 10.03.1982   1987
(1992)
   
349 14 Tr0 8384 13.02.1982   1984
(1992)
   
350 14 Tr0 8385 13.02.1982   1985
(1993)
   
351 14 Tr0 8386 10.03.1982   1986
(1993)
   
352 14 Tr01   1982   31.05.1994   poté v DP Vilnius, Litva #579
353 14 Tr01   1982-83   10/1992
úředně 28.01.1994
  po vyřazení okolí Vrčně (Plzeň-jih)
354 14 Tr01   1982-83   31.05.1994   poté v DP Vilnius, Litva #580
355 14 Tr01   1982-83   31.05.1994 355 v provozu; foto Jan Štark nový vůz
(foto Jan Štark)
poté v DP Vilnius, Litva #578
356 14 Tr01   1982-83   28.01.1994   poté DP Kaunas, Litva
357 14 Tr01   1982-83   1986
úředně 28.01.1994
(1993)
   
358 14 Tr01   1982-83   31.05.1994   poté DP Kaunas, Litva
359 14 Tr01   1982-83   1986
úředně 28.01.1994
(1993)
   
360 14 Tr01 8490 24.02.1983   31.03.1994   poté DP Kaunas, Litva #360
361 14 Tr01 8494 24.02.1983   31.03.1994   poté DP Kaunas, Litva
362 14 Tr01 8495 24.03.1983   08.02.1995    
363 14 Tr01 8496 16.03.1983   08.02.1995    
364 14 Tr01 8497 24.03.1983   01/1993   GO DP Zlín, dále ?
365 14 Tr01 8498 16.03.1983   28.09.1994   reklama Škoda Plzeň
zadní náprava Liaz
366 14 Tr01 8499 16.03.1983   31.01.1994   poté DP Kaunas, Litva #330
367 14 Tr01 8500 16.03.1983   31.05.1994   poté DP Kaunas, Litva
368 14 Tr01 8501 16.03.1983   01/1993
úředně 30.04.1994
  GO DP Zlín, do DP Vilnius, Litva #576
369 14 Tr01 8502 24.02.1983   08.02.1995    
370 14 Tr01 8503 16.03.1983   06/1993
úředně 30.04.1994
  GO DP Zlín, dále ??
371 14 Tr05 9075 03.10.1984   10/1995    
372 14 Tr05 9077 19.09.1984   10/1995 372; foto Michal Kouba  
373 14 Tr05 9081 09.09.1984   1995 373; foto Michal Kouba  
374 14 Tr05 9084 09.09.1984   1995 374; foto Michal Kouba  
375 14 Tr05 9086 09.09.1984   02/1995 375; foto Michal Kouba GO DP Brno, dále ??
376 14 Tr05 9067 31.10.1984   05/1988    
377 14 Tr05N3 9221 03.05.1985   03/1996
úředně 01.07.1996
  1997 na Ukrajinu
do města Černovcy
či Ivano-Frankovsk
378 14 Tr07 9883 30.09.1986   01.07.1996   1997 na Ukrajinu
do města Černovcy
či Ivano-Frankovsk
379 14 Tr07 9884 20.10.1986   31.12.2001   2002 prodán do Almaty, Kazachstán, #3054
380 14 Tr07 9885 06.10.1986   01.07.1996   1997 na Ukrajinu
do města Černovcy
či Ivano-Frankovsk
381 14 Tr07 9886 30.09.1986   01.07.1996   1997 na Ukrajinu
do města Černovcy
či Ivano-Frankovsk
382 14 Tr07 v provozu 9887 01.10.1986   ?   2002 GO
v pardubickém DP
na objednávku města Almaty, Kazachstán
383 14 Tr07 9888 03.10.1986   01.07.1996 383; foto Michal Kouba 1997 na Ukrajinu
do města Černovcy
či Ivano-Frankovsk
384 14 Tr07 9889 30.09.1986   01.07.1996   1997 na Ukrajinu
do města Černovcy
či Ivano-Frankovsk
385 14 Tr07 9890 01.10.1986   01.07.1996   1997 na Ukrajinu
do města Černovcy
či Ivano-Frankovsk
386 14 Tr07 9881 24.09.1986   31.12.2001   2002 prodán do Almaty, Kazachstán, #3055
387 14 Tr07 9892 08.10.1986   ? 387; foto Michal Kouba  
388 14 Tr07 9893 17.10.1986   ? 388; foto Michal Kouba 2003 odstaven
v pardubickém DP
,
na podzim 2003 odvezen do Kovošrotu, pak vcelku prodán, nyní slouží jako rybářská chata
389 14 Tr07 9894 03.10.1986   31.12.2001   2002 prodán do Almaty, Kazachstán, #3056
390 14 Tr07 9895 23.10.1986   01.07.1996   1997 na Ukrajinu
do města Černovcy
či Ivano-Frankovsk
391 14 Tr07 9896 24.09.1986   01.07.1996   1997 na Ukrajinu
do města Černovcy
či Ivano-Frankovsk
392 14 Tr07 9897 14.10.1986   31.12.2001   2002 prodán do Almaty, Kazachstán, #3057
393 14 Tr07 9898 24.09.1986   03/1996
úředně 01.07.1996
  1997 na Ukrajinu
do města Černovcy
či Ivano-Frankovsk
394 14 Tr07 v provozu 9899 24.09.1986   12/2001 394; foto Ivo Dostál 17.12.2002 odvezen do Rumunska
07/2004 #610 v Iasi
395 14 Tr07 9900 30.09.1986   ?    
396 14 Tr08/6 10371 21.10.1987   ?    
397 14 Tr08/6 v provozu 10372 21.10.1987   06/2002 foto Honza Šlehofer 17.12.2002 odvezen do Rumunska
06/2004 ve městě Iasi, #612
398 14 Tr08/6 v provozu 10373 21.10.1987   08/2002 398; foto Ivo Dostál 17.12.2002 odvezen do Rumunska
07/2004 #611 v Iasi
399 14 Tr08/6 10374 21.10.1987   06/1997 399; foto Honza Šlehofer naposled v Třemošné (Datatechnik)
17.12.2002 odvezen do Rumunska
400 14 Tr08/6 v provozu 10375 21.10.1987   ?   2002 GO
v pardubickém DP
na objednávku města Almaty, Kazachstán
© 2002 – 2008
pavel2 & hupi,
spolupráce Matěj Plzák

NAVRCHOLU.cz
trolejbusy.plzenskamhd.net: Reklama
Reklama: