
ev. č. |

typ/
série |

stav |

výr. č.
(nové) |

vyroben
(do DP) |

moder-
nizace |

vyřazen
(šrotace) |

foto |

barva/poznámka |
401 |
14 Tr08/6 |
 |
10378 |
21.10.1987 |
-- |
11/2004 |
 |
22.11.2004 prodán
do Almaty, Kazachstán, ev.č. 3091 |
402 |
14 Tr08/6 |
 |
10380 |
30.10.1987 |
-- |
11/2004 |
 |
22.11.2004 prodán
do Almaty, Kazachstán, ev.č. 3092 |
403 |
14 Tr08/6
(14 TrM) |
 |
10381 |
30.10.1987 |
10/2003 |
|
|
foto před modernizací |
404 |
14 Tr08/6
(14 TrM) |
 |
10382 |
30.10.1987 |
05/2003 |
|
 |
|
405 |
14 Tr08/6
(14 TrM) |
 |
10383 |
21.10.1987 |
06/2003 |
|
 |
|
406 |
14 Tr08/6 |
 |
10379 |
30.10.1987 |
-- |
28.04.2005 |
 |
poslední plzeňský trolejbus v tradičním červenokrémovém laku, prodán do Archangelska
v Rusku |
407 |
14 Tr08/6
(14 TrM) |
 |
10388 |
30.10.1987 |
03/2003 |
|
 |
|
408 |
14 Tr08/6 |
 |
10389 |
30.10.1987 |
-- |
12.11.2001 |
|
po nehodě 2001? s kamiónem na Domažlické ulici prodán do zemí bývalého SSSR |
409 |
14 Tr08/6
(14 TrM) |
 |
10390 |
30.10.1987 |
12/2003 |
|
 |
foto před modernizací; od 09/2008 stahováky Railtech |
410 |
14 Tr08/6 |
 |
10385 |
30.10.1987 |
-- |
09/1997
(03/2003) |
 |
po vyřazení odstaven ve vozovně |
411 |
14 Tr08/6
(14 TrM) |
 |
10387 |
30.10.1987 |
11/2003 |
|
 |
foto před modernizací |
412 |
14 Tr08/6
(14 TrM) |
 |
10386
(13083) |
30.10.1987 |
11/2002 |
|
 |
|
413 |
14 Tr08/6 |
 |
10384 |
30.10.1987 |
-- |
11/2004 |
 |
22.11.2004 prodán
do Almaty, Kazachstán, ev.č. 3094 |
414 |
15 Tr |
 |
9949 |
1987
(15.07.1988) |
-- |
2000? |
 |
III.prototyp;
do 1988 ev. č. 501;
nyní majetek Techmania Science Center |
415 |
14 Tr08/6 |
 |
10810 |
1988
(01/1989) |
-- |
28.04.2005 |
 |
prodej do Archangelska
v Rusku |
416 |
14 Tr08/6 |
 |
10811 |
15.11.1988 |
-- |
28.04.2005 |
 |
prodej do Archangelska
v Rusku |
417 |
14 Tr08/6 (14 TrM) |
 |
10812
(13082) |
15.11.1988 |
12/2002 |
|
 |
foto 01/2003 |
418 |
14 Tr08/6 |
 |
10813 |
15.11.1988 |
-- |
10/2004 |
 |
budoucí exponát? Muzea Škoda |
419 |
14 Tr08/6 |
 |
10814 |
15.11.1988 |
-- |
01/2007 |
 |
|
420 |
14 Tr08/6
(14 TrM) |
 |
10815 |
15.11.1988 |
07/2002 |
|
 |
|
421 |
14 Tr08/6 |
 |
10816 |
15.11.1988 |
-- |
07.09.2004 |
 |
od 08.09.2004 příprava na prodej do zemí bývalého SSSR, 22.11.2004 prodej do Almaty, Kazachstán, ev.č. 3093 |
422 |
14 Tr08/6 |
 |
10817 |
15.11.1988 |
-- |
06/2007 |
 |
dříve přezdívka Máňa;) |
423 |
14 Tr08/6 |
 |
10818 |
15.11.1988 |
-- |
06/2007 |
 |
|
424 |
14 Tr08/6
(14 TrM) |
 |
10819 |
15.11.1988 |
04/2002 |
|
 |
|
425 |
14 Tr08/6
(14 TrM) |
 |
11184 |
11/1989 |
09/2002 |
12/2007 |
 |
s prototypem klimatizační jednotky KL1 |
426 |
14 Tr08/6
(14 TrM) |
 |
11187 |
11/1989 |
06/2002 |
12/2007 |
 |
od 10/2002 reklama Thorn Metal, od
11/2003 nová verze |
427 |
14 Tr08/6 |
 |
11188 |
11/1989 |
-- |
01/2007 |
 |
|
428 |
14 Tr08/6
(14 TrM) |
 |
11189 |
11/1989 |
2001 |
12/2007 |
 |
|
429 |
14 Tr08/6 |
 |
11190 |
11/1989 |
-- |
01/2007 |
 |
08/2004 nový lak
foto 02/2003 |
430 |
14 Tr08/6
(14 TrM) |
 |
11191 |
11/1989 |
12/1999 |
|
 |
|
431 |
14 Tr08/6 |
 |
11192 |
11/1989 |
-- |
01/2007 |
 |
|
432 |
14 Tr08/6 |
 |
11193 |
11/1989 |
-- |
04/2007 |
 |
od podzimu 2008 majetek Škoda-bus klubu |
433 |
14 Tr08/6
(14 TrM) |
 |
11196 |
11/1989 |
11/2004 |
|
 |
foto před modernizací
při modernizaci doplněna klimatizace pro řidiče |
434 |
14 Tr08/6 (14 TrM) |
 |
11195 |
11/1989 |
01/2000 |
|
 |
04/2007 doplněna klimatizace pro řidiče;
od 09/2007
v provozu po VP |
435 |
14 Tr08/6 (14 TrM) |
 |
11194 |
11/1989 |
11/2005 |
|
!A> |
foto před modernizací |
436 |
14 Tr08/6 (14 TrM) |
 |
11197 |
11/1989 |
12/1999 |
13.10.2008 |
 |
13.10.2008 dopravní nehoda
s kamionem, od té doby odstavena
a bude zřejmě od 01/2009 zrušena |
437 |
14 Tr08/6 (14 TrM) |
 |
11198 |
11/1989 |
|
|
 |
modernizace 2004? 2005? 2006?
foto před modernizací |
438 |
14 Tr08/6
(14 TrM) |
 |
11248 |
1989
(01/1990) |
10/2003 |
|
 |
zadní náprava
z 9 Tr byla při modernizaci nahrazena klasickou Rábou; od 09/2008 stahováky Railtech |
439 |
14 Tr10/6
(14 TrM) |
 |
11518 |
12/1990 |
08/2001 |
|
 |
|
440 |
14 Tr10/6
(14 TrM) |
 |
11522 |
12/1990 |
05/2001 |
|
 |
|
441 |
14 Tr10/6
(14 TrM) |
 |
11523 |
12/1990 |
2000 |
|
 |
07/2006 VP? + nový lak;
foto 01/2003 |
442 |
14 Tr10/6
(14 TrM) |
 |
11525 |
12/1990 |
2000 |
|
 |
06/2006 VP? + nový lak |
443 |
14 Tr10/6
(14 TrM) |
 |
11526 |
12/1990 |
11/2004 |
|
 |
dříve s reklamou Jihočeská Drůbež;
foto před modernizací |
444 |
14 Tr10/6
(14 TrM) |
 |
11521 |
12/1990 |
04/2004 |
|
 |
od 04/2004 reklama Bílý slon;
foto před modernizací |
445 |
14 Tr10/6
(14 TrM) |
 |
11524 |
12/1990 |
08/2001 |
|
 |
|
446 |
14 Tr10/6
(14 TrM) |
 |
11579 |
03/1991 |
03/2001 |
|
 |
od 04/2002 reklamní polep Autocentrum Škoda, od 05/2004 nová verze |
447 |
14 Tr10/6
(14 TrM) |
 |
11581 |
04/1991 |
12/2001 |
|
 |
přední kryt z vozu č. 347; do 04/2003 reklama Ajax |
448 |
14 Tr10/6
(14 TrM) |
 |
11582 |
04/1991 |
02/2003 |
|
 |
|
449 |
14 Tr10/6
(14 TrM) |
 |
11583 |
04/1991 |
09/2004 |
|
 |
dříve reklama 700 let města Plzně, potom Pojiš¶ovna Victoria,
nakonec Bílý slon;
při modernizaci doplněna klimatizace pro řidiče |
450 |
14 Tr10/6
(14 TrM) |
 |
11584 |
04/1991 |
09/2001 |
|
 |
|
451 |
14 Tr10/6
(14 TrM) |
 |
11585 |
04/1991 |
2001 |
|
 |
od 09/2007 v provozu po VP |
452 |
14 Tr10/6
(14 TrM) |
 |
11586 |
04/1991 |
06/2004 |
|
 |
foto před modernizací
při modernizaci doplněna klimatizace pro řidiče |
453 |
14 Tr10/6 |
 |
11587 |
04/1991 |
12/2004 |
|
 |
foto před modernizací |
454 |
14 Tr10/6
(14 TrM) |
 |
11588 |
04/1991 |
2000 |
|
 |
|
455 |
14 Tr10/6
(14 TrM) |
 |
11589 |
04/1991 |
2000 |
|
 |
|
456 |
14 Tr10/6
(14 TrM) |
 |
11615
|
04/1991 |
12/2001 |
|
 |
foto 01/2003 |
457 |
14 Tr10/6
(14 TrM) |
 |
11616
|
04/1991 |
1997
2006? 2007? |
|
 |
první plzeňský modernizovaný trolejbus
foto první modernizace (01/2003) |
458 |
14 Tr10/6
(14 TrM) |
 |
11618
|
04/1991 |
03/2001 |
|
 |
|
459 |
14 Tr10/6 |
 |
11619 |
04/1991 |
05/2005 |
|
 |
foto před modernizací |
460 |
14 Tr10/6
(14 TrM) |
 |
11617 |
04/1991 |
10/2002 |
|
 |
|
461 |
15 Tr03/06 |
 |
11841 |
1991
(10/1993) |
-- |
04/2007 |
 |
verze SNS;
od podzimu 2008 majetek Škoda-bus klubu |
462 |
15 Tr03/06 |
 |
11855 |
1991
(10/1993) |
-- |
08/2007 |
 |
verze SNS; dříve reklama ČSOB |
463 |
15 Tr03/06 |
 |
11857 |
1991
(10/1993) |
|
|
 |
verze SNS; od 04/2007 reklama na Divadlo Alfa |
464 |
15 Tr03/06 |
 |
11858 |
1991
(10/1993) |
|
|
 |
verze SNS |
465 |
15 Tr03/06 |
 |
11860 |
1991
(10/1993) |
08/2005 |
|
 |
verze SNS;
od ledna 2003 bílý, bez reklamy Allianz |
466 |
15 TrM13 |
 |
12144 |
01.12.1995 |
|
|
 |
|
467 |
15 TrM13 |
 |
12145 |
01.12.1995 |
|
|
 |
|
468 |
15 TrM13 |
 |
12146 |
01.12.1995 |
04/2007 |
|
 |
|
469 |
15 TrM13 |
 |
12147 |
01.12.1995 |
|
|
 |
|
470 |
15 TrM13 |
 |
12148 |
01.12.1995 |
|
|
 |
|
471 |
15 TrM13 |
 |
12149 |
01.12.1995 |
|
|
 |
|
472 |
15 TrM13 |
 |
12220 |
01.05.1996 |
04/2005 |
|
 |
04/2005 - ??/2008? reklama Filmový Festival Finále;
foto před modernizací, bez reklamy, 01/2003 |
473 |
15 TrM13 |
 |
12221 |
01.05.1996 |
05/2004 |
|
 |
foto před modernizací |
474 |
15 TrM13 |
 |
12222 |
01.05.1996 |
06/2005 malá GO |
|
 |
foto před opravou;
foto 06/2005;
od 09?/2008 reklama AC Heating |
475 |
15 TrM13 |
 |
12223 |
01.05.1996 |
|
|
 |
07/2001-07/2004 reklama Českomoravská stavební spořitelna;
10/2004 – 07/2005 reklama Synagoga Concerts;
foto bez reklamy 07/2004 |
476 |
15 TrM13 |
 |
12224 |
01.05.1996 |
02/2004 |
|
 |
foto před modernizací |
477 |
15 TrM13 |
 |
12226 |
01.05.1996 |
10/2007 |
|
 |
04/2005 - ??/200? reklama Vaillant - Karel Hranička;
foto bez reklamy 01/2003 |
478 |
15 TrM13 |
 |
12227 |
01.05.1996 |
|
|
 |
|
479 |
21 TrACI prototyp |
 |
12298
|
1999 |
|
2000 |
 |
nyní v Hradci Králové ev. č. 50 |
479II |
21 TrACI |
 |
12959 |
04/2001 |
|
|
 |
foto 01/2003 |
480 |
21 TrACI |
 |
12960 |
04/2001 |
|
|
 |
|
481 |
21 TrACI |
 |
12961 |
04/2001 |
|
|
 |
|
482 |
21 TrACI |
 |
12962 |
04/2001 |
|
|
 |
|
483 |
21 TrACI |
 |
13018 |
12/2001 |
|
|
 |
do provozu 17.01.2002; od 06/2004 zkušebně automatické stahováky Lekov; od 01/2005 reklama Schneider; foto bez reklamy |
484 |
21 TrACI |
 |
13019 |
12/2001 |
|
|
 |
do provozu 01/2002 |
485 |
21 TrACI |
 |
13020 |
12/2001 |
|
|
 |
do provozu 01/2002 |
486 |
21 TrACI |
 |
13021 |
12/2001 |
|
|
 |
do provozu 01/2002; 27.12.2004 požár přední části vozu
od topení, škoda
1 milion Kč |
487 |
21 TrACI |
 |
13065 |
11/2002 |
|
|
 |
provoz od 10.12.2002 |
488 |
21 TrACI |
 |
13066 |
11/2002 |
|
|
 |
provoz od 26.12.2002 |
489 |
21 TrACI |
 |
13067 |
11/2002 |
|
|
 |
do provozu 01/2003 |
490 |
21 TrACI |
 |
13068 |
11/2002 |
|
|
 |
do provozu 01/2003 |
491 |
21 TrACI |
 |
13069 |
11/2002 |
|
|
 |
provoz od 31.12.2002 |
492 |
21 TrACI |
 |
13077 |
04/2003 |
|
|
 |
provoz od 17.06.2003 |
493 |
21 TrACI |
 |
13099 |
07/2003 |
|
|
 |
provoz od 09/2003
od ??/2005 reklama Casino Merkur
na levém boku |
494 |
21 TrACI |
 |
13100 |
07/2003 |
|
|
 |
provoz od 06.09.2003; nyní jediná plzeňská 21TrACi bez automatických stahováků |
495 |
21 TrACI |
 |
13101 |
09/2003 |
|
|
 |
provoz od 09/2003 |
496 |
21 TrACI |
 |
13141 |
09/2004 |
|
|
 |
provoz od 18.11.2004
od ??/2005 reklama Casino Merkur
na levém boku |
497 |
24 Tr Irisbus |
 |
13153 |
12/2004 |
|
|
 |
01.12. předán DP,
v provozu
od 17.12.2004 |
498 |
24 Tr Irisbus |
 |
|
07/2005 |
|
|
 |
v provozu
od 0?.08.2005; od 06?/2006 reklama Výpalky Šlechta;
foto bez reklamy |
499 |
24 Tr Irisbus |
 |
|
07/2005 |
|
|
 |
v provozu
od 03.08.2005;
z výroby bez dieselagregátu,
nyní doplněn |
500II |
24 Tr Irisbus |
 |
|
07/2005 |
|
|
 |
v provozu
od 10.08.2005;
z výroby bez dieselagregátu,
nyní doplněn |