25.05.1989 - ukončen provoz vozů T2 (linka č. 3);
podzim 1989 - dodány nové tříčlánkové tramvaje ČKD typu KT8D5 ev.č. 288 - 299. V zimě a na jaře 1990 zkušební jízdy na nově vybudované trati z Mozartovy do konečné Bolevec;
rok 1990 - rekonstrukce Pražské a Zbrojnické ulice, tudíž tramvaje musely jezdit Dřevěnou ulicí a přes plochu náměstí. U kostela byly zastávky na panelech (do 27.04.1990);
rok 1990 - dojezdil poslední autobus ŠM 11 ev.č. 280;
26.04.1990 - zavedena autobusová linka č. 41 do sídliště Vinice;
26.05.1990 - zavedena autobusová linka č. 30 Bory - Košutka, Krašovská a zároveň přetrasována tramvajová linka č. 1 ze Slovan do Bolevce (místo na Bory);
26.05.1990 - zahájen provoz vozů KT8D5 na lince č. 4;
12.11.1990 - se začala používat odstavná plocha pro trolejbusy na místě bývalého hřiště v Cukrovarské ulici. Trolejbusy byly předtím odstavovány též v ulicích: Černická, Cukrovarská, Doudlevecká, Heldova a Presslova. Brzy poté se zavedly i celovozové reklamy;
|