:.. trolejbusy.plzenskamhd.net ..:

znak města Plzně   trolejbusy.plzenskamhd.net   znak města Plzně
trolejbusy.plzenskamhd.net: prehled plzenskych trolejbusu
Trolejbusy
Přehled všech plzeňských trolejbusů
V následujících tabulkách jsou uvedeny všechny nám známé trolejbusy, které se pohybovaly po plzeňských ulicích v pravidelném provozu s cestujícími. Nejsou zde tedy podchyceny zkušební prototypy vozů a podobné nahodilé anomálie. Přehled se snažíme neustále doplňovat. Máte-li nějaké připomínky nebo snad dokonce údaje k doplnění či upřesnění, napište nám!
Vysvětlivky: V tabulce jsou pod položkou STAV zobrazovány symboly pro snadnější a rychlejší orientaci. Lze takto například rychle zjistit, které vozy jsou ještě v provozu, které jsou již definitivně sešrotovány apod.

Význam jednotlivých symbolů:
v provozu - trolejbus v provozu
vyřazený - vyřazený, ale nesešrotovaný vůz (fyzicky ještě existuje), např. v muzeu, jako vrak atd.
sešrotovaný - již sešrotované vozidlo
neznámý osud - není znám osud vozu

Přehled evidenčních čísel: 96 – 100; 101 – 200; 201 – 300; 301 – 400; 401 – 500;
501 – 524; mimo pořadí

ev. č.

typ/
série

stav

výr. č.
(nové)

vyroben
(do DP)

moder-
nizace

vyřazen
(šrotace)

foto

barva/poznámka
101 3 Tr1 vyřazený   09.04.1941   01.12.1969   nyní v Technickém muzeu Brno
102 3 Tr1 sešrotovaný   09.04.1941   01.08.1968    
103 3 Tr1 sešrotovaný   09.04.1941   18.02.1970    
104 3 Tr1 sešrotovaný   09.04.1941   10.04.1969
(70. léta)
  po vyřazení Praha
105 3 Tr1 sešrotovaný   09.04.1941   18.02.1967    
106 3 Tr1 sešrotovaný   09.04.1941   18.01.1968    
107 3 Tr2 sešrotovaný   01.10.1943   01.08.1968    
108 3 Tr2 sešrotovaný   01.10.1943   01.08.1968    
109 3 Tr2 sešrotovaný   01.10.1943   01.08.1968    
110 3 Tr2 sešrotovaný   01.10.1943   10.04.1969    
111 3 Tr3 sešrotovaný   23.05.1948   15.02.1967    
112 3 Tr3 sešrotovaný   28.05.1948   01.04.1969    
113 3 Tr3 sešrotovaný   28.05.1948   18.01.1968    
114 3 Tr3 sešrotovaný   23.05.1948   29.01.1966    
115 3 Tr3 sešrotovaný   27.12.1947   01.8.1962    
116 3 Tr3 sešrotovaný   27.12.1947   15.04.1970    
117 3 Tr3 sešrotovaný   23.05.1948   31.03.1964    
118 3 Tr3 sešrotovaný   27.12.1947   14.05.1970    
119 3 Tr3 existuje   27.12.1947   01.08.1967 foto Libor Had úředně sešrotován, objeven v Lípě u Úněšova, od 1996 Zruč, od 16.05.1997 depozitář Muzea Škoda/Techmanie
120 3 Tr3 sešrotovaný   28.05.1948   15.05.1970    
121 3 Tr3 sešrotovaný   28.05.1948   22.01.1963    
122 3 Tr3 sešrotovaný   21.05.1948   10.04.1969    
123 3 Tr3 sešrotovaný   09.07.1948   05.12.1965    
124 3 Tr3 sešrotovaný   09.07.1948   29.01.1966    
125 3 Tr3 sešrotovaný   21.05.1948   01.08.1963    
126 3 Tr3 sešrotovaný   21.05.1948   18.02.1970    
127 3 Tr3 sešrotovaný   21.05.1948   07.01.1966    
128 3 Tr3 sešrotovaný   28.05.1948   18.08.1970    
129 3 Tr3 sešrotovaný   28.05.1948   01.08.1965
(80. léta)
  po vyřazení Plzeň-Radčická ul.
130 3 Tr3 vyřazen   23.12.1948   01.08.1969   v Plzni-Liticích
131 3 Tr3 sešrotovaný   09.07.1948   31.03.1964
(70. léta)
  po vyřazení Praha
132 3 Tr3 sešrotovaný   23.12.1948   10.04.1969
(70. léta)
  po vyřazení Praha
133 3 Tr3 sešrotovaný   23.12.1948   01.08.1967    
134 3 Tr3 sešrotovaný   23.12.1948   05.12.1965    
135 6 Tr2 vyřazený   15.12.1949
(13.03.1950)
  10.12.1971   v Technickém muzeu Brno
136 7 Tr3 sešrotovaný   30.06.1952   1974    
137 7 Tr3 sešrotovaný   30.06.1952   1974    
138 7 Tr4 sešrotovaný   23.12.1952   1974-78
(70. léta)
  po vyřazení
Plzeň-Letná; ze série některých přestavěných 1961/66 na 8 Tr
139 7 Tr4 sešrotovaný   23.12.1952   01.02.1973   ze série některých přestavěných 1961/66 na 8 Tr
140 7 Tr4 sešrotovaný   23.12.1952   1974-78   ze série některých přestavěných 1961/66 na 8 Tr
141 7 Tr4 sešrotovaný   23.12.1952   1974-78   ze série některých přestavěných 1961/66 na 8 Tr
142 7 Tr4 vyřazený   14.11.1953   1974-78   nyní Číhaná; ze série některých přestavěných 1961/66 na 8 Tr
143 7 Tr4 sešrotovaný   14.11.1953   1974-78
(70. léta)
  po vyřazení
Plzeň-Letná; ze série některých přestavěných 1961/66 na 8 Tr
144 7 Tr4 sešrotovaný   14.11.1953   1974-78   ze série některých přestavěných 1961/66 na 8 Tr
145 7 Tr4 sešrotovaný   02.12.1953   1974-78
(8/1998)
  po vyřazení Přehýšov;
ze série některých přestavěných 1961/66 na 8 Tr
146 7 Tr4 vyřazený   02.12.1953   1974-78   nyní Bítov;
ze série některých přestavěných 1961/66 na 8 Tr
147 7 Tr4 sešrotovaný   02.12.1953   1974-78   ze série některých přestavěných 1961/66 na 8 Tr
148 7 Tr4 sešrotovaný   03.03.1953   1974-78   ze série některých přestavěných 1961/66 na 8 Tr
149 7 Tr4 vyřazený   03.03.1953   1972-78   nyní Popov;
ze série některých přestavěných 1961/66 na 8 Tr
150 7 Tr4 sešrotovaný   27.06.1953   1974-78
(80. léta)
  po vyřazení Stod;
ze série některých přestavěných 1961/66 na 8 Tr
151 7 Tr4 sešrotovaný   27.06.1953   1974-78   ze série některých přestavěných 1961/66 na 8 Tr
152 7 Tr4 sešrotovaný   27.06.1953   15.02.1973   ze série některých přestavěných 1961/66 na 8 Tr
153 7 Tr4 sešrotovaný   02.07.1953   1974-78   ze série některých přestavěných 1961/66 na 8 Tr
154 7 Tr4 sešrotovaný   02.07.1953   1974-78
(konec 80. let)
  po vyřazení sad Vranov u Radnic;
ze série některých přestavěných 1961/66 na 8 Tr
155 7 Tr4 sešrotovaný   01.07.1954   1974-78   ze série některých přestavěných 1961/66 na 8 Tr
156 7 Tr4 sešrotovaný   01.07.1954   1974-78
(1. pol. 80. let)
  po vyřazení Vrčeň;
ze série některých přestavěných 1961/66 na 8 Tr
157 7 Tr4 sešrotovaný   01.07.1954   1974-78   ze série některých přestavěných 1961/66 na 8 Tr
158 7 Tr4 sešrotovaný   01.07.1954   1974-78   ze série některých přestavěných 1961/66 na 8 Tr
159 7 Tr6 vyřazený   1955   1974-78   1966 přestavěn na 8 Tr;
po vyřazení
Plzeň-Doubravka, od konce 70. let Vejprnice
160 7 Tr6 sešrotovaný   30.12.1955   1974-78   1966 přestavěn na 8 Tr
161 7 Tr6 sešrotovaný 179
30.12.1955   1974-78
(2001)
  1966 přestavěn na 8 Tr; po vyřazení
Bor u Tachova, od 2. poloviny 80. let Racov
162 8 Tr3 sešrotovaný   02.05.1957   1975-76    
163 8 Tr3 sešrotovaný   15.04.1957   1975-76    
164 8 Tr4 sešrotovaný   10.12.1957   1978    
165 8 Tr5 sešrotovaný   02.03.1958   1975    
166 9 Tr
1. prototyp
sešrotovaný   1958
(03.11.1960)
  1974
(konec 70. let)
  po vyřazení
Plzeň-Skvrňany
167 8 Tr6 sešrotovaný   01.08.1958   1974-78    
168 8 Tr6 sešrotovaný   01.11.1958   1974-78    
169 8 Tr6 sešrotovaný   01.11.1958   1974-78    
170 8 Tr6 sešrotovaný   01.11.1958   1974-78
(2. pol. 80. let)
  po vyřazení
Plzeň - pivovar
171 8 Tr8 sešrotovaný   14.05.1959   1976-78
(2. pol. 80. let)
  po vyřazení Mirošov
172 8 Tr8 sešrotovaný   01.06.1959   1976-78    
173 8 Tr8 vyřazený   03.06.1959   1976-78   po vyřazení Chotíkov;
od počátku 80. let chatová osada za Chotíkovem
174 8 Tr8 sešrotovaný   08.07.1959   1976-78    
175 8 Tr8 sešrotovaný   08.07.1959   1976-78
(2002)
  do r. 2002 Starý Plzenec, nyní sešrotovaný
176 8 Tr8 sešrotovaný   05.10.1959   1976-78    
177 8 Tr8 sešrotovaný   05.10.1959   1976-78    
178 8 Tr8 sešrotovaný   05.10.1959   1976-78
(počátek 90. let)
  po vyřazení JZD Hvozd
179 8 Tr8 sešrotovaný   31.10.1959   1976-78    
180 8 Tr8 sešrotovaný   02.11.1959   20.07.1978
(9/1997)
  po vyřazení Pňovany
181 8 Tr8 sešrotovaný   02.11.1959   1976-78    
182 8 Tr8 sešrotovaný   02.11.1959   23.03.1978
(80. léta)
  okolí Týnce
183 8 Tr8 sešrotovaný   02.11.1959   1976-78
(80. léta)
  Lnáře
184 8 Tr8 sešrotovaný   02.11.1959   1976-78    
185 8 Tr9 sešrotovaný   15.12.1959   1978    
186 8 Tr9 vyřazený   15.12.1959   1978 nyní sad Vranov
u Radnic
187 8 Tr9 sešrotovaný   15.12.1959   1978    
188 8 Tr9 sešrotovaný   15.12.1959   1978
(1995)
  nyní JZD Hvozd
189 8 Tr12 sešrotovaný   30.12.1959   1977    
190 8 Tr12 sešrotovaný   30.12.1959   20.07.1978
(09/1997)
  po vyřazení Pňovany
191 9 Tr prototyp sešrotovaný   1960
(1961)
  10/1962   2. prototyp
191II 9 Tr2 sešrotovaný   1962
(27.12.1962)
  1977
(08/1996)
  po vyřazení vesnice Písek; dvoudvéřový
192 9 Tr0 vyřazený   21.12.1961   1975   nyní Horšice (možná ev. č. 195)
193 9 Tr0 sešrotovaný   28.12.1961   30.09.1975
(1. pol. 80. let)
  po vyřazení Přeštice
194 9 Tr lázeňský sešrotovaný   28.12.1961   1976   dvoudvéřový
195 9 Tr3 vyřazený   23.02.1963   1977 vůz objeven začátkem listopadu 2003 u Kožlan (PS),
slouží jako včelín;
další foto a ještě jedno
zdokumentoval Jan Arazim
196 9 Tr3 sešrotovaný   19.10.1963   1977-78    
197 9 Tr3 sešrotovaný   11.11.1963   1977-78    
198 9 Tr3 sešrotovaný   11.11.1963   30.08.1977    
199 9 Tr3 sešrotovaný   11.11.1963   1977-78    
200 9 Tr3 sešrotovaný   11.11.1963   1975
(polovina 70. let)
  po vyřazení
Plzeň-Letná
© 2002 - 2009
pavel2 & hupi

NAVRCHOLU.cz
trolejbusy.plzenskamhd.net: Reklama
Reklama: